Samvetskval



Vad tänker ni på när ni ser reklam?
Jag har iaf en kärleksaffär med en av reklamerna som går på tv nu.
Ralph Laurens, Polo Explorer.
Han är bara så manlig och sensuell samtidigt. Vill typ riva av honom kläderna för att se att
han egentligen inte har någon kropp under de så perfekt kläderna.
SEn så tror jag att han heter Mark eller något liknande.
Han var den snygga tönten under sin High-school period, han som inte sportade
men hade en atletisk kropp ändå.
Sen skulle han och jag åka iväg till sydamerika, medans han studerade antik
geometri och arkitektur så skulle jag snoka runt i multinationella förtag och
ta med min rättvisehandelns vackra budskap och hjälpa arbetarna (a' la Che)!


Allt det under en reklam snutt, ni skulle bara se min hjärnaktivitet under Troja!


Sandra ursäkta uppehållet, jag blev väldigt ledsen efter Fidels avgång.


Kommentarer
Postat av: sandra

Aaa, jag hoppas verkligen att du är ledsen:P

2008-03-06 @ 08:10:31
URL: http://heggih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0