WOOW

okej jag må vara efter men det är bara för att jag har massa fördommar om dagens musik!
Men jag måste bara säga: MIKA MIKA MIKA MIIIIIKA!!

Hans röst är bara för härlig, han har en del av freddie i sigoch ala som känner mig vet hur mycke
jag avgudar honom!
Men eftersom att han dog innan ja ens hade fylt den prestige fyllda åldern av tre år så är ju den saken
lite försvunen hans musik är dock fortfarande magisk!

men iaf tillbaka Mika, han är så ny på ett sätt men ändå så bekant.. ! nej ja är kär i hans röst utan tvekan!
Mina nya dusch låtar är kommer nu att präglas av mika. MIna grannar kommer hata mig.

den här leder till GRace kelly, av mika, alla har nog hört den men jag måste lägga till att han säger:  "So I tried a Little Freddie" och menar självklart min älskade Mercury!

http://www.youtube.com/watch?v=tPUpxIBkcjM


Tillbaka till vardagen, så tråkigt utan babe...
Han ringde idag o berättade hur det var.
Men nee vill ha honom här har i stort set bott ihop nästan antingen hos min eller hos honom.
Nu e man helt själv.. eller aa har ju min köttätande blomma, den e verklig!
Men jaa, hårboll är saknad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0