Sleek Series


Ohh har blivit kär. på nytt, ännu en gång...
Jag har nu någelunda övergett min kärlek för högklackat
och gått över till sneeks, rättare sagt, Adidas Sleek Series!
GOSH!
De är hur heta som helst, Like a sexy shaped WOMAN!

Mohahaha de är baa för fina och så kvinnliga, jag tycker sneeks e jätte snygga
men jag gillar inte tunga skor, eller typ klumpiga skor..
jag gillar de som ser feminina ut och nu har min dröm kommit...
Har redan inhandlat två par

 

Ska ta o leta efter dessa




de e för heta!




Och nu my nizzzzals, This goes out to all those beens, this blogg goes aout to ya'll!


Ska röcka loss till queen, the kinks ch guns nu;) Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0