Comeback


Då var man tillbaka.

Ja kära publik, jag var tvungen att ta en konstpaus då jag blev rädd för att jag blivit utbränd och sjuk.
mest sjuk iofs. fick magsjuka vilket är väldigt trevligt...
Men ja nu när det är nytt år kan jag väl berätta om mina nya planer och hur kära nollåtta
skall se ut.
Jobbar på som försäkrings försäljare på ACE och har nu börjat plugga.
Skolan är väldigt krävande och det är mycke att göra men det är okej...
Än så länge orkar jag;)

Annars är väl livet som vanligt i mitt kära GBG... mycke fest mycke skoj mycke liv..
Babe drar iväg o lumpar nu på måndag.. kommer bli rätt så tomt utan honom... men aa kommer
få mer tid för plugget iaf!


Satt o ringde Sthlmare idag på jobbet fy faaaan va de e otrevliga man blir verkligen nedstämd av de!
Kan inte ens få förklara varför ja ringer innan ja får ett "NEEEEEEÖÖÖJ JAG SKA INTE HA! GE FAAAN I ATT RINGA HIT!!"
Det ända man kan tänka då är i stort sett att nästa samtal blir bättre.. men nej alla är exakt lika hemska!
Hittade dock en väldigt intressant person idag när jag ringde..
Han kände tydligen min pappa för i tiden slutade med att vi pratade en halvtimme och han berättade
om hans och pappas äventyr i Iran.. känns som att saker och ting kan vara väldigt ironiska ibland.

nee ska ta och städa lite här hemma.. Babe kommer nog över snart...

Ta hand om er gött fölk.


Kommentarer
Postat av: Zar

Ska så starta en blogg och skriva att DU dreglar.. shiiit

2008-02-21 @ 01:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0