Worlds wakiest sports/ Miami ink


Well yeaaas

Helgen är nu över och jag återgår nu till mitt vanliga studentliv!

Babe kom hem från soldatlägret i torsdags hade däremot tyvär inte möjligheten att ta mig dit och möta honom vid ankomsten, hade skola dagen efter och sånt där.
Lika bra det hade nog skrattat åt hans gay-sailor-suit!
Tro mig, Villige people såg mer hetro ut än va han gjorde i den där dräkten!
Babe är däremot väldigt het själv om man skippar kostymen;)

var med kompisarna i fredags och tog det lugnt, kollade på 30 days of night också. Personligen så tyckte jag att den var läskig medan grabbarna tyckte att den var tråkig.
Det är ingen film ja skulle rekommendera precis. Den blir ganska värdelös när man ser hur vampyrerna
konverserar med varandra. Ganska lamt. men de e iaf många, MÅNGA Gore scener.
Kvällen var ändå skoj, skrattade väldigt mycket med de kära vännerna.


(Philips telefon ringer och han går ut till vardagsrummet, vi andra sitter kvar i köket)

Philip - Hejsan hjärtat, hur mår du?

Jag - OH! Har Philip skaffat flickvän??!!

Danne - Nope, det är Fredrik.

De e trots allt rätt söta ihop, Philip och Fredrik a.k.a Frelip.
ne måste säga att mina vänner är bäst.

Var ute med Babe och hans familj igår skulle fira hans systers Examen.
Hade riktigt skoj. Var på den persiska restaurangen Sofi,
Dj:en var inte direkt den bästa. maten var okej.
Men sällskapet var super hade absolut jätteskoj!

Men idag så lämnade jag av babe på sailor bussen mot Karlskrona.
Såg ut som många ur the VIllige people där.
Men det har iaf vart så underbart att ha honom hemma här.

Men nej gott folk nu ska jag städa lite och springa ner till tvättstugan.
 Sen blir det CSI maraton!!

Grattis Bea&Manuel!
Ni e med i ett års klubben nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0