onödiginfo

Favoritalkohol: Nippletwisters funkar alltid!.
Favoritfärg: RÖD 
Framtidsplan:  Världsherravälde
Tre prylar till en öde ö:  sololja, glass och en bartender. 

Är du vegetarian eller vegan?  Jag vet inte riktigt, de på willys har koll på min mat.
Hur många piercings har du? null
Hur många tatueringar har du? 1/2
Två saker du skulle vilja ha:  Koncentration och någon som höpte min kurslitteratur åt mig! 

Något alla vet om dig:  jag pratar mycke
Vad blir du glad av?  Mamma
Vad gör du när du blir ledsen? köper ett gymkort
Vad är det första du köper när du varit pank länge och får pengar? Betalar min hyra
Favoritpasta:  med havsdjur!
Vad var det senaste olagliga du gjorde? Vägrade öppna dörren för tv-licenskillen

Favoritsnabbmatställe:
 Någon av de otaligt många korvkioskarna längs avenyn(Onyktert tillstånd)
Vad har du i glaset? Jucie
Bästa hang-outet: Måste säga Chez Amis
Favoritte: Jamaica
Favoritglass: för kallt
Vilken film får dig att gråta? tror att Ricki lake fick mig att gråta sist
Vad är skönhet? Min spegel vet;)
Vad är lycka? En bra lönespec!
Om du fick 1 miljon:  Köpa en jädra lägenhet! 
När grät du senast? typ igår? som sagt Ricki Lake!
Vad är du rädd för? Juridik är en svår linje.
Vem är du rädd för? tv-lincenskillen!

Favoritmat: mammas mat.
Frisyr: just nu Jungle Fever
Kloka människor:  De som vet att man ska riva ut sidorna ur juridikbörckerna som finns i bibloteket!

Meningen med ditt liv: idag e de stan med mamma, Imoron att ta mig hem till gbg... sen aa världsherravälde.
Vad åt du till frukost? inget idag
Vem tycker du synd om? Mitt bankomatkort.. den borde verkligen anmäla sig till facket!
Vem tycker synd om dig?  Min mamma, hon tror ite på mig när jag säger att jag äter.
Vem tycker inte om dig? Katolikerna i skolan:P Mohahah
Varför är du bra?  För jag är så himla unstoppeble!
Gillar du svarta kläder?  alltid bra att se smalare ut!

Vem hade du senast en seriös pratstund med? Min fisk?
Brukar du svära mycket? beror på om de e en tenta vecka eller inte.
Största misstaget du begått?  som sagt jag är fläckfri! allt jag gör är rätt även om d einte evrkar så!
Har du pojkvän? yeap, men ja har hyrt ut honom till svenska flottan i 10 månader.

Är du kär?
efetr mer än ett år med båtpojken.. Ja måste väl va de, va?
Vill du gifta dig? En rik och gammal snubbe
Hur tidigt stiger du upp?  för tidigt

Gillar du att slåss eller? s¨ånt gör ont, överlåter de till yngre generationer.
Hur många timmar sover du per natt? för få!
Saknar: Ösna

Kan du stå på händer?  japp
Favoritserie:  de som går vid 00.00
Gröna eller röda äpplen?  gröna


Bra film du sett nyligen:  Darjeeling Limited
Har du raggat på internet? Jag och Sandra har vårt förflutna!
Kärleken: Saknar faktiskt grabben så yeap


Kommentarer
Postat av: e.

Kan jag låna din lista?

2008-02-10 @ 19:58:38
URL: http://e018.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0