min dag

vill bara påpeka att träning är en hemsk sak.
man får träningsverk och de ger resultat sent.
jag tränar nog lite för mycket. 8 gånger förra veckan bara.
och det är så mycke plugg den här veckan också!
runt 300 sidor tills på fredag!
Alltid underbart!


Plus att eftersom att jag nu pluggar på en väldigt hög nivå så är det alltid bra
att kunna få insperation från andra människors verk och därför vill jag rekomendera
en super sida! http://www.uppsatsen.se/ perfekt för alla studenter där ute!

Nu ska jag bege mig mot min powerking.
Den är halvfull, den vet vad som väntar.
Jag kan se dess plåtfosil skälva av rädsla.
Men den är min, den ska ta slut. Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0