Gävle i mitt hjärta


Imorgon bär det av hemåt! Ska bli riktigt skönt att komma hem!

Gick ner för avenyn idag då ja plötsligt ser några killar i värnplikts utstyrsel, trodde
det var en allmän negro men plötsligt ser jag att
den ena är ZAR! blev så glad så glad!
LIte taskigt att babe inte får komma hem dock fast Zar fick de!
Inte rättvist!
men iaf, kände mig så duktig idag att jag gick o shoppade, länge sen sist faktiskt!
var duktig för att jag hade allt rätt på tentan kändes super!

Så det blev en snabb visit förbi topshop och deras Fab rea!
Köp 2 betala för 1.
Lite tröjor är aldrig fel.

Va och spelade basket lite idag, ska börja igen jag saknar det
verkligen.. det känns tomt.

men nej nu ska jag packa inför imoron lika bra att få de gjort nu.

Kommentarer
Postat av: khazan

VA KUL ATT DU SKA KOMMA TILL GÄVLE ;) kommer du komma på vår träning?

2008-02-02 @ 15:32:09
URL: http://khazans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0