Freddie??


Okej hörni, jag ha hört saker, viktiga saker!
Sånt som kan ändra liv och livsbilder!

De ska göra en film om den helt tidlöse och magnifike Freddie Mercury!
Men de måste de ju självklart hita någon som skulle kunna fylla hans skor, pyttsan!
Det finns tyvär ingen skådis som skulle kuna nå upp till hans extra ordinära
personlighet. Jag vet att de vill ha johnny depp eller borat för rollen.
Om man säger så här Johnny ser helt fantastisk ut menjag tror inte han skulle kunna
ta rollen som Freddie och göra honom rättvis. Det skulle inte fungera.
Borat må ha utseendet men jag vill inte se honom som Freddie!
Allt hänger inte på muschen!

Jag tycker de ska leta efter unga persiska skådisar/musikalartiser som skulle kunna ta
rollen, han var ju trots allt pers själv! Varför inte Mika, han har en bra röst iaf!


Nej jag ska hålla er alla uppdaterade sånt här ändrar allt!!
jag ska göra lite mer research!!!

God Natt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0