Frälsare??


Det hoppar alltid av minst 3 personer + jag vid min busshållsplats.
Det beror nog på att jag bor i ett student område.
Men det som jag idag insåg slog mig med häpnad!

Vi har en brickläsare för att komma in i byggnaden, den av oss som först kommer fram till byggnaden
öpnnar dörren och då tänker vi andra, NICE! Jag slipper ta fram nyklarna.
Alltså har den som kommit först och skyndat sig till dörren förtjänat våran uppskattning!
Och det vet vi dörröppnare om! Man får deras tack, nickningar och ibland Tank yah (Många asiater).

Det är faktiskt skoj att bo i en studentbyggnad. Mycke mångfald och så e de roliga grannar.
Men jag fattar inte varför indierna i byggnaden alltid ska fråga om ja komer från pakistan eller indien...
Ganska kasst tycker speciellt då jag varje gång ljuger o säger att ja kommer från madagaskar.

nee nu ska jag dra måste laga mat till imoron.

Tänkte säga ajöken och lämna er med en bild om hur min helg INTE har varit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0