Bittra, Bittra man!

Ja, tilfället var igår, platsen var nordstans busshållplats.
Offret var jag och den bittra manen är okänd i detta läge.

Det började iaf med att jag råkade gå in i en manpå vägen till bussen
Jag vände mig genast om för att be om ursäkt
Precis när jag var mitt inne i ordet lät nästan: uuursää---huh?
Ja för mitt i mitt ord avbryter han mig och skriker - DU får FAN se dig för!
Jag står där förlamad blr förbanad och ryter til med idiot!
Ja resten är nu historia.

Men jag han med min buss jag kom hem i tid.
Men jag blev bitter, precis som han. Jag skäms för det.
när jag tänkte på det, för tro mig jag grubblade, så kom jag iaf fram till att
jag inte tänker vara som honom. Han är en bitter människa som troligen levt ett bittert
liv och kommer nog att dö bitter också. Jag hoppa däremot att han får till det snart så att hans bitterhet
försvinner. Han förpestar den här världen.
Men nu säger jag färväl till honom och hoppas att han på något sätt
någon dag känner av min ursäkt. Det var verkligen inte meningen att gå in i honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0