Boooohemiaaa

Jag har funderat...
Det där med förhållanden e roligt, nu har el Zaro och Pierske skaffat flickvänner vilket betyder att alla
stans tjejer, ni kan vara lugna nu, de kommer inte komma och dregla på er igen:D
nej nej skojjar bara, de e bara Zar som dreglar..

Ja men förövrigt, Sandra min älskade partner in crime kommer helt säkerligen fira nyår med mig här i gbg. Hon har inget val längre det är offentligt nu!

Var i Gävle förra veckan, hade saknat alla så otroligt mycket, känner att jag ska vara lite melodramatisk och skriva lite om två vänner som betyder extra mycke:D

Sandra.. Min njure, det finns inget stopp för dig. Visst de e långt emellan nu men komigen nu, sånt klarar väl vi?
Vi har gjort skumma saker ihop och gått till ica tillsammans 1000-tals gånger, vilket igentligen bara e korkat, man klarar faktiskt att gå själv men de e roligare! Kan inte säga mer än att du är mitt weapon of choice, eller syster du får välja själv.

Detta kanske inte var ett av våra bästa ögonblick, men vi hade skoj!
 image8

Så har vi Albin, Beene, Beeners... Egentligen så passar vi nog nte så bra ihop, väldigt olika men ack så skoj man kan ha. Du måste verkligen vara en av mina närmaste om du inte är det, så kan ingen vara de. Känns kasst att ha dragit ifrån dig med men vad ska man göra, gävle e inte stort nog för mitt hår:D Nej men du är verkligen den emst omtänksamma man kan hitta och ärligt talat, du e nog den ända jag hört säga håll käften till Inger, högt.



image9

Yeaap, han är ett musikaliskt GENI också.


Naaaj nu ska ja gå och störa lite folk.

Kommentarer
Postat av: sandra

Fyfan va ja saknar dig din jävel! Tänkte som fan idag, varför svarar du inte när ja ringer för?;P

2007-11-24 @ 00:28:22
URL: http://heggih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0