3, 2 ,1


Snaart kommer min ride och plockar upp mig sen bär det av iväg mot Sthlm.
Kommer nog inte vara framme förrens kl 1 inatt tror jag.

Var och shoppade med Arastou idag, stackarn hittade inte det han va ute efter, enligt mig ebror de på att han är för petig.
Personligen hittade jag morgondagens outfit ganska lätt. Dock var sneekersen jag ville ha slut, lite surt.
Så när jag stod där inne i butiken med ögonen stirrandes på skornas tom plats så ringde Sandra och då, precis då kom solen fram. hahaha Rättare sagt, Sandra komemr ner till sthlm imoron för att umgås med sin favorit Foy (Moi).

Ska bli skoj saknar el Njuro väldigt mycket.

Måste köpa mig en Julkalender ikväll, chockalden är inte ett måste men hey, varför förstöra klassiker:D
På tal om Klassiker, åt årets första Lussekatt idag! mycket smarrig!

Vill även tipsa alla som har insett hur otoligt upplyst min blogg är att ta sig tid och lyssna på Bohemian Rapsody 
som queen släppte på 70-talet. Verkligen min favorit, sitter och sjunger med i låten just nu faktiskt, 
Det är ren konst, Freddies röst och hans sätt att föra fram texten. Oh han är den ända sanna stjärnan!
Och för er som inte förstår er på texten, Fuck it dear, it is what it is!  


Kommentarer
Postat av: Madlin

Hellooo fooyyy! :D
hoppas att du mår bra!
pusss

2008-01-14 @ 22:34:36
URL: http://madlins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0